De kosten voor een woningontruiming kunnen heel erg variëren.
De uiteindelijke kosten hangen af van verschillende factoren zoals:
Om u een juiste prijsopgave te geven komen wij graag langs om kennis te maken en de situatie in te schatten.
We begrijpen dat er soms haast is geboden bij een woningontruiming.
Binnen enkele dagen kunnen we bij u zijn voor de intake.
In uiterste gevallen van hoge spoed kunnen wij binnen 24 uur starten met de werkzaamheden.
Het is altijd aan te raden zo ver mogelijk van te voren contact op te nemen. Dat geeft meer rust.
Bij de aanwezigheid van voor ons waardevolle spullen kunnen wij deze van u overnemen. Dit verrekenen we dan met de uiteindelijke kosten.
U kunt hierbij denken aan antiek, auto's, nieuw witgoed en overige artikelen die wij op waarde schatten.
Eigenlijk niet. Wij vragen u de persoonlijke spullen al mee te nemen. Mocht het zo zijn dat wij deze nog tegenkomen, houden we deze apart voor u.
Wij kunnen de woning voor u opleveren aan de woningbouwvereniging. Wij verrichten dan alle werkzaamheden die de woningbouwvereniging vereist. Indien gewenst kunnen wij bij de eindinspectie aanwezig zijn en de sleutel voor u inleveren. Handig als u ver van de te ontruimen woning vandaan woont!
Heeft u nog een vraag die er niet tussen staat? Neem gerust contact met ons op.